مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار
سرخط خبرها

نتیجه دیدار رئال مادرید و مونشن‌گلادباخ+ ویدئوی گل‌ها | صعود رئال و حذف اینتر از لیگ قهرمانان

  • کد خبر: ۵۲۲۲۱
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۱
نتیجه دیدار رئال مادرید و مونشن‌گلادباخ+ ویدئوی گل‌ها | صعود رئال و حذف اینتر از لیگ قهرمانان
دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا با برتری و صعود شاگردان زیدان و حذف غیرمنتظره شاگردان کونته در مرحله گروهی به پایان رسید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شب دوم مرحله آخر از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب برگزار شد و در حساس‌ترین دیدار رئال مادرید موفق شد با ۲ گل بنزما مونشن گلادباخ را در ورزشگاه دی استفانو مغلوب سازد و راهی دور بعد مسابقات شود.

در دیگر دیدار این گروه، اینترمیلان نتوانست از پس حریف خود، شاختار دونتسک اوکراین برآید و با تساوی بدون گل در میان بهت همگان نه تنها از لیگ قهرمانان کنار رفت که دستش از یورولیگ هم کوتاه ماند.

در دیگر مسابقات نتایج قابل پیش بینی رقم خورد. در گروه A بایرن و اتلتیکومادرید با برتری مقابل رقبای خود به مرحله بعد رسیدند.

در گروه C، پورتو و سیتی که تکلیف صعود خود را هفته قبل مشخص کرده بودند مقابل المپیاکوس و مارسی به پیروزی رسیدند. پایت و مارسی حتی به یورولیگ هم نرسیدند و در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

طارمی در آخرین دیدار تشریفاتی پورتور در لیگ قهرمانان اروپا نیز فرصتی برای حضور در زمین نیافت.

در گروه D هم لیورپول در دیداری تشریفاتی مقابل میچلند به تساوی ۱ بر ۱ دست یافت و صدرنشین شد. در دیگر دیدار حساس این گروه آتلانتا موفق شد در هلند، آژاکس را شکست دهد تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود.

به این ترتیب تیم‌های پاریس سن ژرمن، بایرن مونیخ، رئال مادرید، یوونتوس، منچسترسیتی، لیورپول، چلسی و دورتموند به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد رقابت‌ها شدند.

تیم‌های دوم هشت گروه لیگ قهرمانان اروپا عبارتند از مونشن گلادباخ، بارسلونا، اتلتیکومادرید، لایپزیش، سویا، آتلانتا، لاتزیو و پورتو.

ویدئوی گل نخست بنزما برای رئال مادرید به مونشن‌گلادباخ

ویدئوی گل دوم بنزما برای رئال مادرید به مونشن‌گلادباخ

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->